جستاری در تاریخ ایران .تاریخ نویسی نوین ایرانی.

، . . . ایران به جوانان باهوش متخصص در تاریخ نیاز دارند که قدرت تحلیل و ارزیابی داشته باشند و دروغ ها را بشناسند و بداند کی و برای چی دروغ میگوید.جوانانی که بتوانند طرحی نو دراندازند

جستاری در تاریخ ایران .تاریخ نویسی نوین ایرانی.

، . . . ایران به جوانان باهوش متخصص در تاریخ نیاز دارند که قدرت تحلیل و ارزیابی داشته باشند و دروغ ها را بشناسند و بداند کی و برای چی دروغ میگوید.جوانانی که بتوانند طرحی نو دراندازند

آینده آموزش و پرورش ایران


عکس یک کلاس درس در محیط باز -عکس از اینترنت.شما درباره اینده اموزش پرورش در ایران چه پیشنهاداتی دارید ؟اموزش پرورش ایران سطحی نگری و حافظه محوری را ترویج میدهد و و به پرسش و تحلیل و هرگونه مبحث جدید در ورود به ان جلوگیری میکند .درنهادهای اموزش و پرورش اشخاص غیر متخصص و نابلد برسرکارند ومعلوم نیست بچه های ما در اینده به کجا خواهند رسید !مادر یکی از بچه های کلاس چهارم میگفت :معلمی برای این کلاس امده بود که هنوز مسئله بلد نبود حل کند و من به مدیر گفتم که فرزند من به معلم یاداوری کرده که مسئله تان اشتباه حل شده .و کلی بحث.و در جایی دیگر میگفت من گفتم به بچه ها بیشتر توجه کنید و بی مسولیت و بیخیال نباشید .متاسفانه مدیر اموزشگاه حرف جالبی زد و گفت:همه جا متاسفانه همین طور است و معلم ها هم معلمان خوب قدیمی که پر تلاش و مسولیت پذیر بودند و دلسوز .باز همان کمبود تخصص .ما به اشخاص متخصص نیاز مندیم .ادامه دارد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.